جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۴:۱۸

شمار ناوگروه‌های اعزامی نداجا به 40 رسید

باشگاه خبری فراساحل: چهلمین ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بندرعباس راهی ماموریت آبهای دور شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل مانا، صبح امروز، پس از انجام استقبال رسمی از سی و هشتمین ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نداجا، چهلمین ناوگروه این نیرو عازم ماموریت آب‌های بین‌المللی شد. تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشور و همچنین ناوگان‌های تجاری ملی جزو مهمترین ماموریت این ناوگروه‌ها است. این ناوگروه شامل ناو لجستیکی تنب و ناوشکن البرز است که صبح امروز، 14 فروردین‌ماه از منطقه یکم نیروی دریایی عازم آب‌های آزاد شد.


اضافه می‌شود، ناوگروه سی و نهم نداجا در حالی ماموریت خود را به قصد سفر به اقیانوس هند (جهت شرکت در مراسم بین‌الملل سالروز استقلال کشور هند) به اتمام رساند که ناوگروه سی و هشتم در حال انجام ماموریت بود. ناوگروه سی و نهم به مدت 49 روز، از 27 دی‌ماه تا هفتم اسفندماه را دریانوردی کرد و در مراسم سالروز استقلال کشور هند که با حضور ناوها و نیروهایی از 50 کشور دنیا برگزار شد، حضور یافت. گفتنی است، مراسم استقبال از ناوگروه سی و هشتم و بدرقه چهلمین ناوگروه نداجا با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان عالی‌رتبه این نیرو در بندرعباس انجام شد.



  کد خبر : 1386
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :